Friday, May 7, 2010

.merindukanmu.

salam


saat aku tertawa diatas semua

saat aku menangisi kesedihanku

aku ingin engkau selalu ada

aku ingin engkau aku kenang

selama aku masih bisa bernafas

masih sanggup berjalan ku kan slalu memujamu

meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana

dengarkanlah aku

KuMerindukanmu

saat aku mencoba merubah segalanya

saat aku meratapi kekalahanku

aku ingin engkau selalu ada

aku ingin engkau aku kenang


:: kamu seorang::

yaa,dlu ak penah post entry ni.mksd ak lirik lagu ni.tp dlu ak post sbb rase rindu ak kt smue org yg pnh ad dgn ak,d samping ak slalu.tp kali ni ak post utk sorg.just utk sorg.sbb lagu ni btol2 akn igtkn masa2 kte gembira sama2,luangkn masa bersama.slagi hati ni masih mampu utk menahan rindu,merasa sayang ak xkn buang smpai bile2.im always want to be the person u know,not the person u knew.ily.so much.

4 comments:

Anonymous said...

ouh ouh
amat ske lagu nie
tacink woahhh~
meaningfull kan
saba ea..
hope things back loike the old days..
good luck!
=yellow rangers=

azam.blindside said...

yup2~
too meaningfull for me.
hope so,but think it too difficult to get along back.
btw,thanks yellow rangers.
=robot aiyayai=

Anonymous said...

ehem ehem
looks like things going better ryte??
hihi

glad to see u both da baek2
[pnyebok]

keep the smile ayayai!

azam.blindside said...

ermmm...going better.
da baek2 pon kire ok for me drpd diam mmbisu.
hoping for the best.

=)